[Csaladtortenet 2] Érdekesség/kérdés

Molnos Sándor kukikukac at yahoo.com
2013. Ápr. 29., H, 14:52:38 CEST

Kedves listatársak!

Találtam egy érdekes bejegyzést a háromszéki Ozsdola község 1872-1873. évi római katolikus anyakönyvében. Gyanítom, hogy a bejegyzés, amelynek nincs köze az anyakönyvi eseményekhez, abban az időben készült, amikor az addig Ozsdolához tartozó Kézdimartonos a szintén közelben található Bereck fíliája lett. Nem tudom, hogy az ilyen típusú bejegyzéseket hogyan nevezik, gyakoriak-e vagy hogyan kell értelmezni, az tény azonban, hogy a nagybetűk összege 1872, a szövegnek pedig, bár magyarul van, és nagyjából értelmes szavakat tartalmaz, mégsem tudom értelmét venni. Tehát, nagyjából értem, de pontos értelmezés kellene. Csatolom a megfelelő oldalt is. Ha érdekel valakit, és tud segíteni, várom válaszát.

Molnos Sándor