[Csaladtortenet 2] hirtelen felinduásból írt, átgondolatlan levél !!!!

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2013. Ápr. 30., K, 23:58:51 CEST

Levelem nem lesz higgadt! Aki nem kíváncsi, azonnal törölje!

Mit akarnak már megint ezek, mért nem szállnak le az anyakönyvekről
végere??????
Ez a legnagyobb gond most????
Miért van hogy pár hónap és újra kitalálnak valamit?
Nincsenek egyéb feladatok?

Azt javaslom, ne harcoljunk velük, hanem kérdezzünk rá végre, miért akarják
a kutataásokat nehezíteni, ellehetetleníteni állandóan!

A törvény tele van a "jog" szóval, de kiknek a jogaival már megint??? Mert
nem az állampolgáréival, az biztos.
És nem ártana érthetően is megfogalmazni, értem én, hogy így okosabbnak
tűnik, de kérem, én csak egy egyszerű, de lelkes kutató vagyok.

elnézést kérve és remélve:
Szabó Előd