[Csaladtortenet 2] Javaslat

csbzs1 at yahoo.com csbzs1 at yahoo.com
2013. Aug. 2., P, 09:18:08 CEST

Kedves József!

Vedd léci az én szavazatomat is a HIM-re. Nagyapám Varga János anyagát kértem, aki az I. vh-ban harcolt  és Olaszországban esett fogságba. Már a név gyakorisága is nehézséget okozott az azonosításban. Egy tájékoztató levéllel együtt a II. vh. során megsemmisült iratokon kívül minden a HIM birtokában lévő dokumentumot megküldött Bonhardt Attila úr, akihez kérésemmel fordultam. És nemcsak a papírok...., hanem a bennük számomra emlékként már alig élő (mert 6 éves voltam, amikor meghalt) nagyapám személyiségének jobb megismerésére is lehetőséget adott. A kitüntetési előterjesztések is rávilágítottak férfias helytállására. Örültem, hogy még büszkébb lehetek rá, mint ahogyan gyermekként gondoltam.

Szóval javaslatom : HIM

Üdv

CsBZs

Levèl CsBZs iPhone-jàròl