[Csaladtortenet 2] Javaslat

gyorgy weber wegyor at gmail.com
2013. Aug. 2., P, 16:55:14 CEST

Kedves József!
Csatlakozom a HIM dicséretéhez.
Immár több mint két évtizede, amikor elkezdődött nálam a családkutatási
őrület, én is eljutottam a HIM-be nagyapám első világháborús adataiért.
Gyors, udvarias és korrekt kiszolgálás (ráadásul rengeteg adat fillérekért
fénymásolva, de ez most mellékes is), sajnos én már nem tudom személyhez
kötni a szolgáltatást. Akkor úgy gondoltam, "kötelességük" volt velem
európai ügyfélként bánni. Ma már tudom, hogy ez az akkori vezetés
ügyfélbarát koncepciója volt, s - enyhén szólva is -, nem minden hivatalnál
evidens az ilyen hozzáállás. S a korábbi hozzászólások alapján ez a
koncepció még ma is a HIM sajátja: köszönjük - köszönöm, így utólag is -
nekik!
gy