[Csaladtortenet 2] WG: Javaslat

_R-Istvan-Mögling(info) R.Istvan.moegling at rakovszky.info
2013. Aug. 2., P, 11:05:18 CEST

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -

-----Ursprüngliche Nachricht-----
Von: _R-Istvan-Mögling(info) [mailto:R.Istvan.moegling at rakovszky.info]
Gesendet: Freitag, 2013 August 2 09:17
An: Mária Dr. Bakay
Betreff: AW: [Csaladtortenet 2] Javaslat

A HIM nekem is nagyon sokat segített. Mind a Bp.-i, mind a Bécsi. A könyvtárosuk is beszkennelt és elküldött egy hosszú cikket az 1941-es Honvédelmi szemléből melyet Rakovszky András huszárfőhadnagy írt 1813-ban Napoleon oroszországi hadjáratáról. A cikk és Suhay Imre előszava egy figyelmeztetés volt, hogy MO ne csatlakozzon Hitler hasonló kalandjához, mert az épp úgy fog sikerülni, mint Napoleoné 1812-ben.
Sajnos sokan vagy nem olvasták, vagy nem értették meg, vagy nem akarták megérteni.

Üdv.
István