[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

gyorgy weber wegyor at gmail.com
2013. Aug. 18., V, 15:41:11 CEST

Kedves Albert (Ágnes)!

Szerintem - így látatlanban (nota bene: a tollszárral írt "P"-ket és
"G"-ket a mai szem könnyen összekeveri)  -, P.D. (ill. D.P.) lesz az,
vagyis Perillustris Dominus (nőknél -a), azaz nagyon tisztelt úr/nő.
Meglehetősen gyakori, mindazoknak "járt", akiket nagyon tiszteletreméltónak
tartott a bejegyző. (helyi bíró, jegyző, senator, tekintélyes gazda, pap v.
egyéb "értelmiségi", stb.

Persze a szemkontroll segítene.
üdv:
gy.