[Csaladtortenet 2] kérés

gyorgy weber wegyor at gmail.com
2013. Aug. 24., Szo, 20:36:34 CEST

Kedves András!

Majsát alighanem kizárhatod.
Összesen 6 Elek József születést találtam, ebből az általad feltételezett
születési időponthoz (1803?) legközelebb eső is 1792-ben született, s
ismert a teljes genomja. (A többiek születési ideje: 1826; 1878; 1885 -
ekkor kettő is született!; 1770)

Élt ezen felül Majsán egy kb. 1724-ben született Elek József.
Egynek ismeretlen a születési ideje, de már 1770-ben gyermeket nemzett.
Született egy Elek József egy illegitim kapcsolatból is, de 1848-ban.

Végül másik Elek Józsefnek szintén ismeretlen a születési ideje, de
felesége 1821-ben, első ismert gyermeke 1847-ben született (Elvileg ez
lehet az általad keresett személy, mégsem valószínű, mert két gyermeke
keresztelési anyakönyve is az *"ifjabb"* jelzővel illeti, azaz, vélhetően
nem volt évtizedekkel idősebb feleségénél.).

Az 1855 utáni adatok Kurucsai Pál kutatótársunknak köszönhetők.
üdv:
gy.