[Csaladtortenet 2] Vitoria

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2013. Aug. 24., Szo, 18:40:24 CEST

Kedves Listatagok!

Mostanában érdekes kérésekkel halmoznak el ismerőseim.
Például az egyiknek az igazi szüleit kell megkeresni, és a testvéreit, a
másiknak véletlenül találtam amerikai rokont Nick Gombash oldalán keresztül.

Ma kaptam néhány első világháborús fényképet, és egy levelet. Az ismerősöm
dédapja elhunyt az első világháborúban 1918-ban, egy katonatárs küldte az
özvegynek a fényképeket, levél kíséretében.
A levél szerint Vitória, vagy Vitónia város temetőjében temették el a
dédnagyapát, a sírról fénykép is van.

Hol van Vitória/Vitónia?

A google térkép szerint van Vittoria apuana, Vittoria Szicília szigetén, és
Vituone, amit magyar kiejtéssel lehet Vitónia.

Annyi biztos, hogy olasz front, elvileg Doberdó.
Lehet, hogy ma már más neve van a városnak?

Üdv,
Zsolt!