[Csaladtortenet 2] bemutatkozás és kérés

Füvesi István dr. fuvesi at inf.u-szeged.hu
2013. Aug. 25., V, 10:20:12 CEST

Tisztelt Kutatótársaim!
Először írok a listára, ezért néhány adat magamról: a Szegedi
Tudományegyetemen informatikát oktatók, s mint római katolikus őseim /és
oldalági rokonaik többsége/ több mint 200 éve, én is Hódmezővásárhelyen
élek.
A helyi /és szomszédos városok/ anyakönyveiből, s a weben általam elért
adatokból az utóbbi 200 évet sikerült feltérképezni.
1802.11.22-én kötött itt házasságot Paulus Füzessy (48 évesen itt halt meg
1831.08.19-én) Kerekes-Tóth Ágnessel (aki élt 1784.04.10 – 1862.12.03).
Füvesi Pál 1783 (esetleg 1782-ben/ született, de nem Hódmezővásárhelyen.
Születési helyének és őseinek adatait keresem, s hogy honnan jöttek
Hódmezővásárhelyre. (Szinte biztos, hogy északi irányból, Felvidékről, de
vélhetően több lépcsőben mintegy 100 év  alatt.
Tisztelettel kérlek Benneteket, hogy ha valaki saját kutatása során
rábukkan egy korabeli fentebb körbeírt adatra, értesítsen.

Köszönettel,
Füvesi István