[Csaladtortenet 2] Békés megyei evangélikusok

Páli István oregpali at t-online.hu
2013. Aug. 29., Cs, 14:12:09 CEST

Kedves István!

Nagyszénási születésűként több egyházi levéltárban is megfordultam.  Az
egyházi anyakönyveket filmre vették és Óbudán a Nemzeti Levéltárban
megtalálhatók.Ha ez túl messzire van, a saját megyei levéltárba le lehet
kérni a filmeket. A Mormon Családkutató Helyeken meg lehet rendelni a
szükséges filmeket.
Békés megyében Békéscsabán, Szarvason és Orosházán tart fenn Az Evangélikus
Egyház Levéltárat, az internetes honlapokon lehet tudakozódni. Ezen kívül a
Lelkészi Hivatalokban is adnak lehetőséget.

Konkrét  problémádra pontosabb választ is tudok adni.