[Csaladtortenet 2] Békés megyei evangélikusok

Fekete István darkman2001 at freemail.hu
2013. Aug. 29., Cs, 09:55:28 CEST

Kedves Levelezőtársaim! A segítségeteket szeretném kérni ismét. Orosháza és Szarvas környékén kutatom szlovák gyökerű őseimet, de elakadtam. Szükségem lenne az 1895 előtti EVANGÉLIKUS anyakönyvekre a folytatáshoz. Online nem találtam, helyileg hol lehet kutatni őket? Van lehetőség az egyházi levéltárban is vagy csak a területileg illetékes állami levéltár másodpéldányait lehet kutatni? Segítségeteket előre is köszönöm!  István