[Csaladtortenet 2] Családnevek változásának kezelési gyakorlata

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2013. Aug. 31., Szo, 21:03:31 CEST

Kedves Éva!

Én is azt az elvet követem: mire és hogy fogják használni, attól függ. A
Macse adatbázisában a valószínű keresés szerint dönthetünk (vagyis a mai
variáns szerint keresnek valószínűleg). a variánsokat pedig a megjegyzés
rovatba tesszük, ugyanígy járunk el a becenevekkel is.
A mormonoknál más a dolog: ők nem tudhatják, melyik a jó, ezért pontos
betűszerinti átírást kérnek.

Üdv. Judit