[Csaladtortenet 2] Mathia

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2013. Dec. 6., P, 19:15:50 CET

Kedves Kutatótársak!

Nagyon jónak tartanám, ha visszatérnénk ahhoz a régi jól bevált módszerhez,
hogy az ilyen mindenkit érdeklő témát nem magánban leveleznénk le.
Mindannyian tanulhatnánk a válaszokból.
Kérem, ha lehet, legyen nyilvános az ehhez hasonló témájú levélváltás.
Elvégre azért van ez a lista, hogy segítsük egymást úgy, hogy ne csak egy
személy olvashassa a válaszokat.
Gondolom ezzel mások is egyetértenek.

Üdvözlettel Kovácsné Erzsi

2013. december 6. 15:15 Babcsányi István írta, <