[Csaladtortenet 2] Mathia

Babcsányi István babcsanyi.istvan at humanoperator.hu
2013. Dec. 6., P, 15:15:08 CET

Kedves Pali!

Egy szóval nem mondtam, hogy valótlant állítasz, sőt azt írtam, biztosan kaptál privátban is javaslatokat, ugyanis az szúrt szemet, hogy a válaszomra, amiben azt írtam, hogy szerintem nincs ilyen női név, jött a viszontválasz, hogy szerinted is Matild, holott a listán senki nem írt ilyet. Csupán ezt tartottam mókásnak. :))

B.I.