[Csaladtortenet 2] Kalocsa és szállásai adatbázis

gyorgy weber wegyor at gmail.com
2013. Dec. 7., Szo, 16:31:28 CET

Kedves András és Mindenki! (Főleg Németh József!)

És ezzel a páratlan és a többi egyházmegyei levéltárnak is példamutató
eredménnyel (nekünk családkutatóknak karácsonyi ajándékkal) szerintem méltó
is a KFL a 2014-es évi "Év kutatóhely" díjra!
Nyilván példátlan, hogy egy levéltár még az adott naptári év előtt jelölt
legyen, de hát az idei verseny már eldőlt! S a nevezett MACSE díj rövid
történetében persze az is páratlan, hogy egy levéltár két éven belül
(esetleg, ha sokan egyetértenek velem) megkapja a díjat. Az is nyilvánvaló,
hogy eddig még nem díjazott, de arra érdemes levéltárból bőven van még a
környezetünkben - hála Istennek! De a KFL teljesítménye is páratlan, s nem
feledhető, hogy ez az eredmény valóban lépéskényszerbe hozza a többi
egyházmegyei levéltárat! Sokunknak vannak az egyházi levéltárakkal
kapcsolatban keserves tapasztalatai (sem anyagi, sem humánerővel nincsenek
felkészülve kutatók fogadására, nincsenek kutató- és szociális helységek,
rövid és irreguláris a nyitva tartás, csak egyéni kapcsolatok alapozzák meg
a sikeres kutatást, stb.) Ha ehhez képest a következő évtizedben megindul
egy a KFL-éhez hasonló on-line nyitás, az nagymértékben lesz köszönhető
Bábel atyának és Lakatos Úrnak.
Ezért Isten áldása legyen a projekten dolgozókon, éljenek soká egészségben,
ezzel leadom első jelölésemet a 2014-es "Év kutatóhelye" díjra.
Remélem minél többen követitek példámat!
Békés Adventet!
gy.

2013. december 7. 9:09 Stverteczky András írta, <stverteczky.a at digikabel.hu>
: