[Csaladtortenet 2] Kalocsa és szállásai adatbázis

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2013. Dec. 7., Szo, 22:21:29 CET

Gyuri, teljes mértékben igazad van, Kalocsa is ugyan úgy megérdemelné
(újra) a díjat, mint ahogyan még jó pár kutatóhely, akár azok amiket többen
is javasoltak (például a HIM Levéltára vagy akár a Temesvári Levéltár), de
azok is, amelyekre csak egyetlen javaslat érkezett, mert kis kutatóhelyek
és kevesen fordulnak meg bennük, de ettől még nagyon jók lehetnek. A díjat
sajnos csak ketten kaphatják, és ezt muszáj szerintem fenntartani, egy
díjnak annál nagyobb az értéke, minél kevesebbet osztanak belőle. Nincs a
díjazásnál az sem leírva, hogy egy kutatóhely (beleértve ebbe az online-os
felületeket is) csak egyszer kaphatja meg a díjat, így ismételni is lehet.
Várjuk meg, mi lesz jövőre, szerencsére elég gyors a fejlődés ezen a téren.
Üdvözlettel: Németh József