[Csaladtortenet 2] különleges kérés

György Szamák szamak.gy at gmail.com
2013. Dec. 16., H, 20:14:36 CET

Kedves Lev.lista!

A következő levéllel keresett meg egy, a Felvidékről Budapestre származott
"Szamák-rokon" és kért segítséget.
Viszont én az ilyenekben abszolult tájékozatlan vagyok, ezért hozzátok
fordulok, remélve van aki ebben jártasabb és tudna ötletet adni.

a levél:
"Szóval a gimnáziumi osztálytársamnak Vizkeleten (Szlovákiában Cierny Brod
-- Galántától nem messze egy falu),  van valamilyen telekügye,. Ő maga
Galántán él. Most ehhez keresi egy *Kelecsényi Júlia* nevű rokonát, akiről
azt tudja, hogy *1920. 7. 16-*án született Vizkeleten.
A férje *Glavanics Lajos* aki *1920. 6. 12*-én született.

A nő azonban *1948-ban* átjött Magyarországra, ide *Budapestre* *Mátyásföldre
*(Na ezért gondolta az osztálytársnőm, hogy én, aki Rákosszentmihályon
lakom, 16. kerületben majd itt beugrok az anyakönyvi hivatalba, és mindent
megmondanak :))

A dolgot az bonyolítja tovább, hogy ez a Kelecsényi Júlia elvált 1950-ben
az ottani férjétől.

Még annyit tud róla, hogy az apját *Kelecsényi István*nak hívták, az
anyját *Vajda
Erzsébet*nek.

Az osztálytársnőm persze azt szeretné tudni, hogy kik az örökösei ennek a
Kelecsényi Júliának, hacsak 93 évesen nem él még a néni. (Ami elvileg nem
elképzelhetetlen.)

Nem tudom, mihez tudsz kezdeni ezekkel az adatokkal.

Vagy van ötleted, kinek, hova írjon az osztálytársnőm."

--
*Üdv. Gyuri*