[Csaladtortenet 2] rokon

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Feb. 1., P, 22:09:31 CET

Kedves István!
Kituno helyre utaltál minket.
Sajnos ott nincs válasz fiam déli kérdésére.
Ugyanis volt két féltestvérem, kik 1944-ben 18 és 20 éves korukban elestek.
A kérdés az volt:
Ha azok féltestvéreim, akkor mik uk neki? Fél-nagybátyjai?
De hasonló a helyzet a mostoha-testvérekkel is.
Milennének az ilyenek az ö szemszögéböl? Mostoha-nagybácsik?
De van egy másik meg nem válaszolt rokonsági fok:
Apám testvérének az unokái?
Én egyszerüen unokaöccs/unokahug elnevezést használtam eddig. Talán helytelenül.
A nálam idosebb unokaöcsém nagyon viccessnek tartotta, hogy idegenek között engem nagybácsinak szólított. (Német helyen per "Onkel".
A viccet én is jónak találtam.
Üdv
István.

If something is worth doing, it is worth doing it well.

Strive for excellence, not for perfection.
But be aware of the supporters of mediocrity.
They will attack you because they are afraid of excellence in any form.

Ha valamit érdemes csinálni, érdemes azt jól csinálni.

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -