[Csaladtortenet 2] Varady/Berey: Erdelyi Monografia, 1934, Szatmarnemeti

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2013. Feb. 5., K, 09:52:17 CET

Kedves Kutatótársak!

Belenéztem a második kötetben, ismerős neveket találtam, amit többen
is kutattok: Medveczky, Péterffy, Pospisil, Sárkány, Serly, Suta,
Szádeczky, Szongoth, Sztáray,  Tisza, Ugron, Unger, Werner, Viski,
Wild, Zathureczky, Zágoni, Zsembery a végén Pótlásban: Erdős Pál,
valamint Kocs Jánost bizonyára érdekli a helytörténeti,
Sepsiszentgyörgyöt illető dolgok, azok is vannak benne.

Vannak hasonlók Debrecenről, és Hajdú vármegyéről, régóta keresem,
hátha fent vannak digitalizálva, de nem találtam rájuk.
Ha valaki találkozott már velük, vagy fog ilyet látni, kérem ossza meg:
- Magyar közélet sorozat
- Debrecen szabad királyi város kereskedelmi és ipartestületének díszalbuma

Üdv,
Zsolt!