[Csaladtortenet 2] Varady/Berey: Erdelyi Monografia, 1934, Szatmarnemeti

Peppi peppi004 at gmail.com
2013. Feb. 6., Sze, 00:52:46 CET

Az első kötetben is van számos érdekes név. Legalább is számomra.
Ha valaki a nem találná a második kötetet, a címsorban egyszerűen írja
át a fájlnév végét 2-esre!
   http://mek.oszk.hu/08800/08857/pdf/erdelyi1.pdf
Vagy kattintson ide:
   http://mek.oszk.hu/08800/08857/pdf/erdelyi2.pdf
Jó nagy, 30 MB körüli fájlok, úgyhogy érdemesebb letölteni, elmenteni,
és úgy olvasgatni.
Csontos Péter