[Csaladtortenet 2] Fwd: Magyar Csehszlovák lakosságcsere 1947-48- reszlovakizáció

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Feb. 6., Sze, 12:45:28 CET

Egy érdekes adalék a témához:
http://lexikon.katolikus.hu/R/reszlovakiz%C3%A1ci%C3%B3.html

EGyébként arról hallottam még régen, hogy azok  mentek MO-ról szlovákiába, akiknek nyilas/náci multjuk volt, sokan egyáltalán nem voltak szlovák származásuak, csak a büntetés elol akartak szökni.
Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -