[MACSE: 7435] EGy elfelejtett évforduló - egy hete: Hetven éve hunyt el Szmrecsányi Lajos, a mecénás érsek

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Feb. 6., Sze, 16:49:56 CET

Kedves Imre!
Úgy látszik, hogy a megtekintéshez a DROPBOXOT installálni kell, vagyis egy dropbox fiókot kell nyitni.
A 404-es error után a home-ra kell duplánkettintani, onnét a _Film-re, majd annak az 06-04-27 nevű  almappájára (Legalább is nálam)
http://dl.dropbox.com/u/15746059/_Film/06-04-27/Scan20000.JPG
Talán nem szereti a mappa-címeket, csak a képek, fájlokét lehet kattintással elérni.
Mgpróbáltam a Picassával, de azzal nem tudtam feltenni.
Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -