[Csaladtortenet 2] Polgári anyakönyvi keresés

Katalin Gulyás gulyas.katalin0 at gmail.com
2013. Feb. 6., Sze, 18:30:07 CET

Kedves tagok!

Gulyás Katalin vagyok, új tag. Segítségkérés céljából regisztráltam.
Édesapám, Gulyás Károly Ede testvérét keresem.

Annyit megtudtam, hogy nagyapám 39 éves volt, amikor édesapám megszületett.
Tehát 1902. szeptember es 1903. szeptember között született. Római
katolikus vallású, de édesapám megkereszteléséről is alig találtam adatot,
ezért keresem inkább polgári anyakönyvben az adatokat.
Tudnátok segíteni, hogy hol tudnám megnézni a jászkarajenői anyakönyveket?
A familysearch oldalon nem találtam. Merre tudom meg a neten keresni?

Illetve,ha ez nem sikeres, akkor vajon hol tudnék budapesti házassági
anyakönyvi bejegyzést keresni. A nagyszüleim 1941.december 25.-én kötöttek
házasságot.

Segítségeteket* *előre is köszönöm!

Üdv
Kata