[Csaladtortenet 2] Szerinted honnan jössz?

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2013. Feb. 11., H, 11:28:17 CET

Köszönöm a tanácsokat.
Asztali DVD írom nincs, a tv-men van PC csatlakozó, amit eddig soha
nem használtam.
Bízom benne, hogy majd segítenek a fiatalok, s sikerül a 2
sorozatrészt továbbítanom.
/ Minden technikai újdonságot csodálok, aztán ha beszerzem, a nyújtott
lehetőségek kis részét tudom csak kihasználni. Igyekeznek is a
beszerzésükről az unokáim lebeszélni.Nem mindig sikerül nekik./
 Üdv. A Éva