[Csaladtortenet 2] szerinted honnan jössz?

Eszterhai Zsuzsa eszterhaizsuzsa at freemail.hu
2013. Feb. 21., Cs, 18:03:54 CET

Még régebben szó volt a sorozatról. Én nemrég találtam rá, a mai részben Sir Matthew Pinsent, angol aranyérmes kajakozó vezette vissza a családfáját egészen "Ádámig/Éváig". Nagyon érdekes volt Két csatornán lehet nézni (más-más,de hasonló címmel) a sorozat filmjeit, amik szerintem is nagyon érdekesek.Az egyik a Viasat History Hétfőnként 18.50-től, ezt másnap Kedd 11,10-től ismétlik. A következő rész Emilia Fox-ról és családjáról szól. Nagyon érdekes. Ezen a csatornán a sorozat címe: Mit gondolsz, ki vagy?Egy másik adón, mégpedig a CBS Reality-n is adják (Szerinted honnan jössz? címmel) Ezt nehéz megtalálni, mert nincs fenn a Port-on. DE minden reggel hétfőtől péntekig adják le a sorozat darabjait kb 3/4 7-től , illetve 13-14 óra közt van az ismétlés. Én sajnos csak az elejét tudom megnézni, mert 7 óra után pár perccel indulnom kell a munkába, és csalk pénteken látom az adás végét, mert akkor hamarabb érek haza.