[Csaladtortenet 2] 116 éves matuzsálem, tud valaki idősebbet? - honlapra?

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2013. Feb. 12., K, 13:46:06 CET

Kedves Lista!

Az utolsó a Vasárnapi újság 1854-1860 kivonata/érdekes hírek-ből, benne:

*(A zsidókat érdeklő.) *A belügyminiszterium egy, folyó jan. hó 14-ről kelt
rendelete által meg lőn szüntetve azon tilalom, melynélfogva a zsidók
Magyarországban, továbbá Erdély- és Csehországban a bányahelyeken le nem
telepedhettek.

Üdv. Judit