[Csaladtortenet 2] Segítség kérés

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2013. Feb. 14., Cs, 02:07:44 CET

Beillik, Kedves Éva,

akár melyik amerikai kis- és nagyváros - New York, Cleveland, Chicago -
kertes külvárosába ... amiből százával vannak. Van a hátulján Kodak
fémjelzés? Az is amerikai eredetre utalna.

Háromgombos öltönyaz 50-es évekre utal, de az inggallér szélesebb
nyitása viszont a 60-as évekre (ha viszont az öltönyt csak 'sátoros'
ünnepeken viselte, az lehet akár 20 éves is!).

A férfi mögött az esővíz csatorna földbe süllyesztett csőbe torkollik,
tehát víz-, gáz, és szennycsatorna hálózat is volt ottan. A cuki
leánykák népviselete, bár ismeretlen előttem, de ilyenek inkább
Cleveland körül voltak, ahol volt elég magyar származású, hogy
rendezvényekre jártak, adott esetben maguk is szerepeltek (bár ez azért
lehetett New Jersey államban is; New Brunswick jut eszembe sok magyar
családdal). Muskátli a virágágyakban is 'magyar negyed' jellegzetessége.

Ha tudod kik jöttek ki és mikor talán megtalálhatjuk érkezési adataikat
és abból megtudhatnánk hol telepedtek le.

Üdv.   Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com