AW: [Csaladtortenet 2] Segítség kérés

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Feb. 14., Cs, 16:21:55 CET

AMit eddig senki sem említett: a Férfi szemüvege. Az is jellemző az adott országra.
De ami nekem feltünt, az, hogy a kerteknél nincs kerítés. Szerintem az is Amerikára utal, ugyan vannak máshol is olyan szabályok, hogy a kerítés tiltva van.
Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -