[Csaladtortenet 2] Egy történet a hazaárulásról

Ágnes Vezér vezera at gmail.com
2013. Feb. 16., Szo, 00:33:15 CET

Kedves reagálók,
Ehhez a témához az én véleményemet most csak azért teszem és utoljára a
listára, mert nincs türelmem egyenként a válasz címeket másolgatni.

Az hogy hazaárulás szó cime lett, ezt a történet író - átélő gondolata,
teljes mértékben én sem értek egyet vele, főképpen azért mert a mai
világban a haza szót és a hozzátartozó kifijezéseket mindenki másképp
értelmezi. A történet egyéni eset. Azért gondoltam arra hogy megosztom,
mert - az igaz, hogy nem a családkutatásról szól, de a család lényegéről,
amit talán sokan a családkutatás révén ért meg, fogalmaz meg magában. Nem
vagyok filozófus és sokszor kerülök ellentétes gondolkodásban másokkal,
viszont ebből a történetből kisugárzik valami. amit egyszerübb gondolkodású
ember fel sem fog. Azt szokták mondani, hogy ennek a pénztárosnak nincs
iskolája, tehát a nevelés hiánya látszott erősen. Itt nem csak a családban
nem történt meg, hanem a szakma képesítés megszerzésekor kellett volna az
illemet, erkölcsöt megtanítani. Tehát mondhatom azt hogy itt a hibás a
pénztáros, a családja, a tanárai, iskolái, és a főnöke aki munkát biztosít
számára. ( De lehetett az is, hogy munkaundora volt.)

Viszont megható érzés lehetett, hogy aki látta a nagyapa - unoka egymással
az érzelmi hatást, ahogy együtt próbálták ezt a stílust felemelt fejjel
elviselni. Történhetett volna, hogy a nagyapa kiveri a balhét, jegyzőkönyv
üzletvezető stb. , de nem, neki hatásosabb módszere volt.

Ha én áltam volna mögötte, akkor visszapakolok a kocsiba és  (Auchan) másik
pénztárba állok. Legyen kevesebb a vevője inkább. Hátha elöbb kirugják.
Egyébként kamerák figyelik a munkájukat.

Ezennel visszaadom a szót a kutatóknak, cellatársaknak és főképpen akik már
elég sok csatát vivtak itten.

Köszönöm
Ági

Vezér Ágnes