[Csaladtortenet 2] Anyakönyvek

Karancsiné B. Judit karancsi9083 at hotmail.com
2013. Feb. 18., H, 19:37:57 CET

Kedves Listatagok,

talán vki tud nekem magyarázattal szolgálni: ősszel a levéltárban x falu fellelhető összes,
 lefilmezett anyakönyvét átnéztem és nem találok benne
adatokat (1740-90-es évek), amiknek benne kellene lennie, mert a
temetőben ott a sír, tehát az anyakönyvben is benne kell legyen (legalább a halottiban). És
mégsem. Bár volt olyan érzésem, mintha néhol hiányoztak volna oldalak.  Vagy a FS-ön találtam olyan adatokat, amik nem voltak benn a
lefilmezett anyakönyvekben.
Most már csak arra  tudok gondolni, hogy nem
 az összes lefilmezett anyakönyv van meg az országos levéltárban. Lehetséges ez? Vagy mi lehet a dolog nyitja?
Köszönettel
JUDIT