[Csaladtortenet 2] HungarianHeraldry.org

Monika Jalsovsky kosecmonika at gmail.com
2013. Feb. 21., Cs, 14:13:05 CET

Kedves Listatársak,

szeretem a nyomozósdit, kikapcsolódásképp én is keresgéltem kicsit a
HUNGARIANHERALDRY pont ORG oldallal kapcsolatban. Ahogy azt lentebb Csaba
is írta, a domént beregisztráló személy: Mr Andrew T. Adam von Rhedey,
címe: Hlavná 6, Kassa, tel.: +421.557205217

Rákerestem a telefonszámra. Íme, egy nagyon hasonló weboldal, ugyanezzel a
telefonszámmal (sőt a címmel is): http://rozgony.info/
Kapcsolatnak Jana Turcsanyi von Turcsany van feltüntetve, de ugyanaz a a
"Mr. Adam Rhedey" regisztrálta a domént, mint a hung.her. esetében. Ugyanaz
a cím, telefonszám.

Másik találat: http://www.lazarusorder.net/Lazarus_Order_Contact_us.htm
Itt Mr Andrew T. Adam von Rhedey mint sokcímű nemesember szerepel. És mily
meglepő, ezt a domént is Mr. Rhedey, Hlavná 6, Kassa regisztálta be.

Mindegyik regisztrációnál a regisztráló mailje redc pont sk volt. A
web a *Regional
Economic Development Council of Slovakia társaságot *hirdeti* *a HLAVNÁ 6,
 040 01 KO©ICE cím alatt. A redc domén tulajdonosa a "Zdruzenie pre
regionalny ekonomicky vyvoj" szervezet, ez egy a Szlovák Belügyminisztérium
által regisztrált társulás, székhelye Hlavná 6, 040 01 Koąice, az
azonosítószámuk (IČO) 35564334, létrejöttük 2003.05.29.
Aktív tevékenységre nem találtam semmi utalást, legalábbis a Google nem
nagyon ismeri ezt a társaságot.

Az említett kassai címen további 25 cég van bejegyezve. Ezekből  5 cégnél a
jogi képviselő Jana Turcsányi.

Első nekiguglizásra ennyit derítettem ki.

Üdv.
Mónika
*
*