[Csaladtortenet 2] HungarianHeraldry.org

Monika Jalsovsky kosecmonika at gmail.com
2013. Feb. 21., Cs, 15:37:05 CET

Még egy kis adalék a témához:

Legalább Rhedey úr létező személy (fotó is van róla):
http://www.nobilitas.sk/HTML%20Nobilitas/Cinnost%20sk/20110924%20Ersekujvar%20sk/20110924%20Ersekujvar%20sk.htm
(magyar verziója sajnos nincs a cikknek)

Ez persze nem garancia arra, hogy a kérdéses weboldal megbízható
szolgáltatást nyújt...

Üdv.
Mónika