[Csaladtortenet 2] Verbócz!

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2013. Feb. 22., P, 12:27:17 CET

Kedves László!

Bizony az az adat, ahol együtt van mindkét név nagyon érdekelne: ott hány
éves a férj? Van-e halotti AK-e az (ezek szerint) 1801 és 1805 között
elhúnyt feleségnek: ott esetleg feljegyezték, hol lakott és volt-e ott
dupla neve.

Ugyanakkor megnézném a Sukavy/Suka/Suk/Sukov nevet is: hátha csak ezt írták
be, vagy ott írták be.

Létezik Sukov nevű helység:

Sukov <http://en.db-city.com/Slovakia--Pre%C5%A1ov--Medzilaborce--Sukov>Sukov
Localisation : Country Slovakia <http://en.db-city.com/Slovakia>, Region
Prešov <http://en.db-city.com/Slovakia--Pre%C5%A1ov>, District
Medzilaborce<http://en.db-city.com/Slovakia--Pre%C5%A1ov--Medzilaborce>
.

Az, hogy 1805-ben 25 évesnek írták be, nem zárja ki, hogy 1782-ben
született valójában, sőt, ha 1801-ben már megházasodott, lehet, hogy akkor
"írták el" a korát, mert különben még nem házasodhatott volna (esetleg jött
a gyerek? van erre nyom? Lehet, hogy az első feleség a szülésben halt meg?)

Üdv. Judit