[Csaladtortenet 2] Verbócz!

Monika Jalsovsky kosecmonika at gmail.com
2013. Feb. 22., P, 12:51:16 CET

Kedves László és Judit,

szerintem reális a vőlegény 1782-es születése.
A vőlegény előző házasságát kizárnám, mivel "juvenis" van írva az
anyakönyvben, vagyis ha az előző felesége meghalt volna, "viduus" lenne az
állapota. Véleményem szerint ez az első házassága (egy özvegyasszonyt vett
el).

Szóval ha semmilyen más születés nem került elő (a környéken sem), ami a
vőlegényé lehetett (mondjuk plussz-mínusz 5 év a 1805-25=1780-hoz képest),
akkor én valószínűleg elhinném, hogy ez a Johannes az a Johannes... De ezt
embere válogatja :)

Üdv.
Mónika