[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás folytatása

Stverteczky András stverteczky.a at digikabel.hu
2013. Feb. 22., P, 14:04:53 CET

Kedves Levelezőlista!

Gábor kérte, hogy adjam meg mit kutatok.

Persze a Stverteczky (eredetileg Stvrteczky) családot, aki eredetileg
Szempcen (kb. 1655-ig) élt, majd onnan Kuty, Egbell környékére költözött.

Innen spriccelt szét a család részben betelepítések, részben új lehetőségek
kutatása útján. Én 2 nagy irányról tudok, Szend és Újvidék.

A szendieket (innen ágazik ki a székesfehérvári, nagylángi, győri ágak)
jobbára feltérképeztem.

Az újvidékieket mióta a Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár az interneten
elérhető az 1826 utáni adatokat megnéztem.

Itt hiányzik az 1826 előtti adatok. Ez még vár rám. Bár egyszer rákérdeztem
náluk, hogy milyen módon lehet kutatni, de választ nem kaptam.

Most tartok a végén a Kuty és Broczkó anyakönyveinek kutatásában. Ezt a
Tihanyi térre lekért film segítségével teszem.

Nagyon hiányzik Egbell első anyakönyve 1668-1710. Tud valaki erről?

Üdv, András