[Csaladtortenet 2] Fwd: Fw: WG: Petõfiért! - Megvannak Petõfi hamvai

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Feb. 24., V, 11:28:58 CET

Ki nem engedélyezte?
Hogy van, hogy az a francia, aki milliárdokat akar követelni a magyar államtól, az kapott - igaz Szendrey Julia - rokonaitól .
De minden esetre el kellene végezni minden leheto vizsgálatot. Mert ha csakugyan Petofi Sándor sírja, akkor azért, ha pedig nam, akkor azt is be kellene bizonyítani, nehogy azok is (a francia példát utánozva) milliárdokat követeljenek majd.
Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -