[Csaladtortenet 2] [MACSE: 7681] Újra indul a MACSE tagok levelezőlistája

F Fné Melinda ffmelinda81 at gmail.com
2013. Feb. 25., H, 10:15:25 CET

Kedves Csaba!

Részemről nem kívánok visszakerülni a MACSE-listára. Vágyom vissza a
Radix-indexet, nem szeretem,ha x fő  dönt helyettem, azt sem, ha a
kérdéseimre még korábbi vezetőként sem kapok választ, az önkényes
határozatokról nem is beszélve!:((
Valamikor ez a lista egy demokratikus, hierarchia nélküli lista volt,
financiális titkokat monopolizáló vezetés nélkül.
Részemről eddig tartott az egyesülesdi, egyébként úgy, mint eddig, nyitott
vagyok és segítőkész a családfakutatás terén.

Üdv:
Melinda

--
*Üdvözlettel:**