[Csaladtortenet 2] FW: mormon indexelés és adatbázis hibái

Stverteczky András stverteczky.a at digikabel.hu
2013. Feb. 25., H, 12:55:05 CET

Kedves Ádám!

A házasság után ott vannak a halottak (234 filmtől) is, és a születtek után
ott vannak a házasságok (437 filmtől) is. Ez a két film kétszer lett
feltéve, szétvágás helyett, lásd a további a fentieknek kiegészítő filmjeit.

Az indexelés és ellenőrzés miatt nekem van kapcsolattartóm, továbbítottam is
a hibákat. Úgy gondolom, nyomatékosabb lenne, amennyiben ezt a MACSE tenné
meg. Az Impresszumban nem találkoztam felelőssel, noha tudom, hogy van, vagy
volt hivatalos kapcsolat.

Üdv, András