[Csaladtortenet 2] [MACSE: 7698] elkezdjük a vidéki állami anyakönyvek feldolgozását

Bocsor László l.bocsor at gmx.de
2013. Feb. 27., Sze, 17:13:19 CET

Kedves Józsi és Mindenki!

Nem illendő más levelébe belefirkálni, de most célravezető, mert rögtön
az aktuális kérdésre adott választ lehet onnan kiolvasni. Pirossal írom,
hogy feltűnő legyen, nem provokativ szándékkal.

27.02.2013 12:30 keltezéssel, Németh József írta:
> [...]
> (halotti ak.-ben benn van) meghaltakon kívül olyan személyeket
> tartalmazhat, akik nyom nélkül eltüntek a településről, de azok meg
> előkerülhetnek arról a helyről, ahová távoztak. Tehát a születési
> anyakönyveket hagynám a végére. Az inkább adatok ellenőrzésére
> szolgálna.Aki a saját települését akarja valóban feldolgozni családok
> szerint és alkalmazni akarják a családi összesítő excelemet, azoknál
> valóban érdemes lenne a Józsi által javasolt
> sorrend,esküvő,születés,halál.
> Kérdés: csak a mai Magyarországra gondolunk, vagy a Trianon előtti
Toborozni kell még 1000 feldolgozót és imádkozni, hogy még éljünk 100
évet és akkor talán mindent fel tudunk dolgozni. De ameddig csak a
felesleges levelezgetés folyik a listán nagyon kevés a remény.
Üdv. mindenkinek Laci