[Csaladtortenet 2] Plebániákon való kutatás

Borsos József és Józsefné borsos at corex.bg
2013. Jan. 7., H, 13:14:07 CET

Sziasztok Kutatók!
A Plebániákon való személyes kutatást engedélyezik, vagy pedig ez a Plebánia egyéni döntésén alapszik? Tudtok ebben segíteni?
A másik kérdésem, hogy találkoztatok-e olyan problémával, mikor a "nagykönyvekben" az adatok nem stimmelnek? Pl. a születési adatnál a megjegyzésnél "Ub. 16/1949.", gondoltam, ez az elhalálozással lehet (?) kapcsolatban, mert más infó nem volt írva, megkerestem a számot, s ezen az ikt, számon más személy van beírva. Vagy mást jelenthet a szám?

Várom segítségeteket.
Borsosné.

Az iPad készülékemről küldve