[Csaladtortenet 2] Plebániákon való kutatás

Páli István oregpali at t-online.hu
2013. Jan. 7., H, 14:00:44 CET

Kedves Borsos Józsefné!

Csongrád Egyházmegyében: Kérvényt kell beadnia Püspöki Hivatalba-írásba-
megjelölve a plébániát. Minden Plébániára külön engedélykérés kell. Két éve
ez ingyen volt. Az engedély birtokában a Plébánián kellett egyezeteni.
Annyit adsz fiam, amit jónak tartasz. zártuk az adat egyeztetést és
kutatást.

Lehet másként is.

Üdvözlettel: Páli István