[Csaladtortenet 2] Szatmárnémeti

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2013. Jan. 11., P, 19:22:11 CET

Kedves Kutatótársak!

Egy könyvre szeretném felhívni a figyelmeteket.

A Szatmárnémeti Vasútmelletti Református Temető 2012 összegyűjtötte és
fényképezte Medve A. Sándor

A könyvben olvasható a temető rövid története,  alaprajza, 90 oldalon
keresztül felsorolva a nevek és évszámok (születés-halál), ahol van
hozzátartozó, pontos helye a sírnak és fotók. Sajnos csak fekete-fehér
fotók, de jó minőségű. Tudom, hogy sokkal több fotója van a Medve A.
Sándornak és főleg színesek, de a könyvben csak így lehetett megjeleníteni.
A könyv ára 1500 Ft + postaköltség.

Aki Romániában él, azt szívesen összehozom a szerzővel.

Akit érdekel és szívesen megvenné írjon nekem.

Üdvözlettel: Kovácsné Erzsi