[Csaladtortenet 2] Szatmárnémeti

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2013. Jan. 12., Szo, 16:04:11 CET

Kedves Kutatótársak!

Kérdeztétek tőlem, hogy mennyi adat van könyvben. Idézem a szerzőtől kapott
információt:

"Talán csak annyit tennék hozzá, hogy több mint 4000 sírhely van
feldolgozva és kb. 12000 név szerepel a könyvben, 1860- 2012 között vannak
korábbi mészkő síremlékkel amelyeket nem tudok elolvasni de talán idővel
találok valakit aki ezt megoldja, hisz a temető felügyelő nagyon rossznéven
vette, hogy olyan képet tettem be a régi kiszuperált kövekről amelyen egy
drót tekercs meg  a kutyaól látható. "Azért mert az volt ott válaszoltam
neki." Azóta kitakarították a sírköveket két sorba rakták, még azt sem
állítanám hogy az én könyvem hatására, vagy más, fő a végeredmény."

Üdvözlettel: Kovácsné Erzsi