[Csaladtortenet 2] I.Vh. 29-esek

Benke Zoltán benkehanich at t-online.hu
2013. Jan. 12., Szo, 19:04:29 CET

Kedves Magdi!

Valószínű ír a könyv a szerbiai harcokról, de nekem sajnos nincs meg.

Érdemes más ezredek emlékkönyveit is kutatni. Mondjuk ehhez nem árt tudni a
29-esek mely más ezredekkel harcoltak együtt.

Bencsó Mihály dédapám is ott sebesült meg szeptember 22-én és szerencsémre
ezredének (a 101. gyalogezred) emlékkönyvében szinte napi bontásban írja le
a szeptemberi eseményeket.

Vagy ajánlhatom a mellékelt könyvet is:

http://mek.oszk.hu/09400/09477/html/0023/2584.html

Üdv