AW: [Csaladtortenet 2] Baranyay Mihály

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Jan. 17., Cs, 15:45:45 CET

Kedves László!

Már nem emlékszem arra az írásomra, de  ha megküldöd az elrhetőségét, ahol rátaláltál, akkor utána tudok nézni a dolognak.
Persze nem tudok biztos eredményt garantálni.
Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -