[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Emlékezzünk hőseinkre_Don kanyar, 2. világháború

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2013. Jan. 17., Cs, 23:41:08 CET

Kedves Kutatók,

Korábbi levelezésünk során szóba került, hogy jó lenne összegyűjteni és amennyire lehet

beazonosítani, a birtokunkban lévő apáink, nagyapáink második világháborús fotóit.

Megkérdeztem és azt a választ kaptam, hogy:

"legjobb lenne közvetlenül a Hadtörténeti Múzeumnak, pontosabban a fotótárnak küldeni.

A fotótár vezetője Pőcz Péter. Elérhetősége: pocz.peter at mail.militaria.hu "

üdv

Hunyady Laci