[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Emlékezzünk hőseinkre_Don kanyar, 2. világháború

Gaal Sandor g_or at freemail.hu
2013. Jan. 18., P, 06:39:38 CET

 Kedves Listalakó Társaim, a magam részéről a Hadtörténeti Múzeumnak való küldést támogatnám.Indokaim: a raktározás, a megóvás, a védelem, leltározás, de minden előtt a visszakereshetővé tétel speciális szakmai  ismereteket igényel egyfelől, s pl. világháborús fotók esetében sok speciális ismeretet is követel (hadtudomány, hadtörténet, fegyverismeret, földrajz, stb.) másfelől. Álláspontom szerint  a gyűjtés, a feltárás és a hozzáférhetőség követelményeinek teljesítése elvárható szinten professzionális közreműködő(ket) igényel.A türelmet köszönve
 üdvözlettel:
           Gaál Sándor
http://www.tfvk.koznet.hu/alapitvany/index.html