[Csaladtortenet 2] kapucinus szerzetes Pozsonyba

Máté Moré mate.more at freenet.de
2013. Jan. 18., P, 09:54:16 CET

Kedves Listatársak

egy ösöm a kapucinus szerzetes Móré György volt. Àllitolag Pozsonyba
született1755 körül  és ott is 1794-ben halt meg. "Hermolaus" neven a
magyar irok között szerepel miután több  könyvet irt. Egy ideig a Bécsbe
élö magyaroknak a lelki gondnoka volt.  Ezeket az adatokat az
internetben találtam. De itt kezdödik a probléma. Sehol se találtam
születési vagy halotti bejegyzéseket. A pozsonyi kapucinusok nem is
válaszoltak. Kinek van egy jo ötlete. Hol lehetne adatokat találni vagy
szerezni?

Üdv.
Móré Máté