[Csaladtortenet 2] Honlap

Bárány Péter peter at barany.hu
2013. Jan. 23., Sze, 23:58:11 CET

Kedves Györgyi ! Ha itt Borsodra kattintva megtalálod a
keresett helyet, akkor továbbléphetsz.

https://www.familysearch.org/search/image/index#uri=https%3A%2F%2Ffamilysearch.org%2Frecords%2Fwaypoint%2FM9M2-1N9%3A587155412%3Fcc%3D1452460

Üdv. BPéter

"Györgyi" <gyorgyi.kenyeres at freemail.hu> írta:

> Tisztelt Egyesületi Tagok! Remek honlapjukat szeretném
megköszönni, sok hasznos tudnivalót gyűjtöttek össze, amely
mögött biztosan rengeteg munka és időráfordítás áll.
Köszönet érte! Figyelmükbe ajánlom a gyomaendrődi könyvtár
honlapját (lehet, hogy már ismerik Önök is, de a linkek
között nem találtam), ahol a város anyakönyvei digitalizált
formában megtalálhatóak. A mormon egyház indexált adataival
kiegészülve 1895-ig könnyed a keresés, 1895-től pedig marad
az "átlapozás", de ez szerencsére igen gyorsan megy. Ennek
segítségével Nógrád megyei lakhelyemről az elmúlt egy évben
feltárhattam Békés megyei gyökereimet.Anyakönyvek mellett,
sok régi fotó és néhány végrendelet is megtalálható itt.
Szeretnék tudakozódni is: van Önök szerint arra lehetőség,
hogy egy bizonyos születési anyakönyvi oldal fotóját
megkaphassam? Mivel Nógrád megyében nincs lehetőség
(tudomásom szerint) egy Borsod megyei mikrofilm
megtekintésére. Sajnos a dátum 1895.01.14, vagyis a mormon
egyház honlapján nem megtekinthető, csak indexált formában
található meg. Köszönöm szépen válaszukat, illetve további
sikeres, eredményes működést kívánok! Üdvözlettel:Kenyeres
Györgyi
> Támogatott csatolmányok:jpg, jpeg, gif, png, pdf; Max.
méret: ~3 MB