[Csaladtortenet 2] Honlap

Györgyi gyorgyi.kenyeres at freemail.hu
2013. Jan. 6., V, 19:03:39 CET

Tisztelt Egyesületi Tagok! Remek honlapjukat szeretném megköszönni, sok hasznos tudnivalót gyűjtöttek össze, amely mögött biztosan rengeteg munka és időráfordítás áll. Köszönet érte! Figyelmükbe ajánlom a gyomaendrődi könyvtár honlapját (lehet, hogy már ismerik Önök is, de a linkek között nem találtam), ahol a város anyakönyvei digitalizált formában megtalálhatóak. A mormon egyház indexált adataival kiegészülve 1895-ig könnyed a keresés, 1895-től pedig marad az "átlapozás", de ez szerencsére igen gyorsan megy. Ennek segítségével Nógrád megyei lakhelyemről az elmúlt egy évben feltárhattam Békés megyei gyökereimet.Anyakönyvek mellett, sok régi fotó és néhány végrendelet is megtalálható itt. Szeretnék tudakozódni is: van Önök szerint arra lehetőség, hogy egy bizonyos születési anyakönyvi oldal fotóját megkaphassam? Mivel Nógrád megyében nincs lehetőség (tudomásom szerint) egy Borsod megyei mikrofilm megtekintésére. Sajnos a dátum 1895.01.14, vagyis a mormon egyház honlapján nem megtekinthető, csak indexált formában található meg. Köszönöm szépen válaszukat, illetve további sikeres, eredményes működést kívánok! Üdvözlettel:Kenyeres Györgyi